LUX* Resorts heeft enkele serviceaanpassingen aangebracht in overleg met SGS, 's werelds toonaangevende inspectie-, verificatie-, test- en certificeringsbedrijf, naast de door de Wereldgezondheidsorganisatie aanbevolen voorzorgsmaatregelen.
- Gebruik van handschoenen en maskers voor teamleden op alle relevante gebieden
- Handhaven van fysieke afstandsprotocollen met behulp van bewegwijzering en markeringen
- Installatie van contactloze handdesinfectiestations in alle gebouwen
- Reinigings- en desinfectiecycli zijn verhoogd om optimale hygiënische normen te garanderen
- Dagelijkse temperatuurcontroles voor iedereen die toegang heeft tot de hotels op alle in- / uitgangen
- Een opgeleide Covid-19-officier die ervoor zorgt dat de nieuwe operationele voorschriften en procedures van elk hotel strikt worden nageleefd
- Dokter 24/7 bereikbaar en verpleegkundige aanwezig in alle resorts
Kamers
- Alle kamers tussen vertrek en aankomst blijven minimaal 24 uur vrij
- Minibars blijven leeg met een brede selectie van items die op verzoek beschikbaar zijn
- Pedaalemmers die in elke kamer zijn geplaatst voor een veilige verwijdering van gezichtsmaskers en andere beschermende uitrusting
- Hygiënische doekjes en flesjes met ontsmettingsmiddel
Openbare ruimtes en voorzieningen
- Handdesinfectiestations in alle openbare ruimtes
- Frequente desinfectie van gebieden met hoge aanrakingspunten met vernevelingsapparatuur, elektrostatische sproeiers en doekjes
- Regelmatige ontsmetting van gebieden met hoge aanraking (kleedkamers, deurkrukken, spiegels, haken enz.)
- Geautomatiseerde sensoren voor hoge aanraakoppervlakken in openbare ruimtes
Zwembad en strandfaciliteiten
-
Herindeling van ligbedden - om te voldoen aan fysieke afstandsvereisten
- Reiniging en ontsmetting van zonnebanken na elk gebruik met een "Cleaned andSanitised" -teken nadat de ontsmetting is voltooid.
- Regelmatige sanering van buitendouches
Restaurants
- Menu's worden aangeboden via iPads die na elk gebruik worden opgeschoond en / of QR-codes, waar gasten snel menu's kunnen openen op hun eigen apparaten
- Buffetruimte of live kookstations afgeschermd met glazen beschermingsschermen (buffetten worden op middellange termijn stopgezet om fysieke afstand te respecteren)
- Tafelopstellingen aangepast om fysieke afstand in alle restaurants en bars mogelijk te maken
- Ontsmetting van tafels zal na elke gast worden uitgevoerd.
Spa
- Wegwerpgezichtswieg, dekbedovertrek, gezuiverde oogkussens en wegwerpdoekjes zijn aanwezig voor de gasten. Therapeuten wegwerpjassen dragen.
- Behandelkamers zullen tussen behandelingen grondig worden ontsmet.
- In kleedkamers worden schone handdoeken in individuele kluisjes geplaatst, sloten en douches worden na elk gebruik schoongemaakt.
- Stoel en ligstoelen moeten opnieuw worden ingedeeld om te voldoen aan de vereisten voor fysieke afstand
Fitness en wellness
- Vooraf boeken voor geselecteerde tijdsleuven vereist. Grondige reiniging en desinfectie van alle fitnessapparatuur tussen tijdsblokken
- Privé fitness- en wellness-sessies binnenshuis worden vervangen door wellnesslessen buiten (maximaal 6 personen per les)
- Schoenreinigingsmat geplaatst bij de ingang van de sportschool.