Hilton Cabo Verde Sal Resort

Vanwege de huidige reisomgeving accepteert de Hilton Cabo Verde Sal resort momenteel geen gasten. Reserveringen zijn beschikbaar voor toekomstige data.

Hilton heeft een wereldwijd programma ontwikkeld dat een nieuwe standaard voor netheid en desinfectie van hotels zal introduceren om ervoor te zorgen dat Hilton-gasten genieten van een nog schoner en veiliger verblijf: Hilton CleanStay met Lysol-bescherming. Het programma is ontwikkeld met experts van RB, maker van Lysol en Dettol, vertrouwde merken voor het veilig desinfecteren van oppervlakken. Daarnaast zullen experts van het Infection Prevention and Control-team van Mayo Clinic adviseren en assisteren bij het verbeteren van de schoonmaakdesinfectieprotocollen van Hilton.

Hilton CleanStay bouwt verder op de reeds hoge normen van Hilton op het gebied van huishouding en hygiëne, waar momenteel schoonmaakproducten van ziekenhuiskwaliteit en verbeterde protocollen worden gebruikt. Het programma omvat:

  • Hilton CleanStay Room Seal om aan te geven dat gastenkamers niet zijn betreden sinds ze zijn schoongemaakt
  • Extra desinfectie van de top 10 hoge aanraakgebieden in kamers, inclusief lichtschakelaars en deurgrepen
  • Verhoogde schoonmaakfrequentie van openbare ruimtes
  • Voor gasten toegankelijke desinfectiedoekjes bij ingangen
  • Verbeterde reiniging voor fitnesscentra
  • Verminderde papiervoorzieningen (zoals blokken en gastenlijsten) in kamers
  • Verbeterde schoonmaak en andere wijzigingen aan buffetten, eet- en vergaderruimten
  • Toonaangevende contactloze check-in en check-out met Digital Key
  • Evaluatie van nieuwe technologieën zoals elektrostatische sproeiers met desinfecterende nevel en ultraviolet licht om oppervlakken en objecten te reinigen
  • Verbeterde veiligheid en welzijn van teamleden met persoonlijke beschermingsmiddelen en verbeterde training en protocollen

We zijn erg trots op het handhaven van de hoogste normen voor netheid en hygiëne. Gezien de effecten van COVID-19 hebben we in onze hotels vandaag aanvullende maatregelen genomen, ontwikkeld in overleg met mondiale en lokale autoriteiten voor volksgezondheid (waaronder de WHO en CDC), om onze reinigings- en hygiëneprotocollen nog strenger te maken.

Wat u kunt verwachten tijdens uw verblijf. Zoals u weet, ziet de manier waarop we reizen er op dit moment een beetje anders uit, dus we wilden ervoor zorgen dat u de nieuwste lijst had met wat u in gedachten moet houden wanneer u zich voorbereidt op de volgende reis.

Social distancing. Maatschappelijke afstand blijft een aanbevolen of vereiste praktijk in openbare instellingen. We hebben in veel van onze hotels gemeenschappelijke ruimtes aangepast om gasten te helpen deze richtlijnen na te leven. Houd tijdens uw verblijf rekening met andere gasten en teamleden en houd de voorgestelde twee meter afstand aan.
Maskers en andere beschermingsmiddelen. Sommige landen eisen momenteel dat al onze teamleden en gasten gezichtsbedekking dragen in openbare ruimtes. Daarom raden we aan er een mee te nemen. Onze hotels hebben het inchecken en andere processen aangepast om beperkt contact met teamleden mogelijk te maken voor voortdurende veiligheid.
Hoteldiensten en voorzieningen. Voor uw veiligheid kunnen sommige diensten of voorzieningen, zoals zwembad, spa's, fitnesscentra, restaurants en dagelijkse schoonmaak, worden gewijzigd of opgeschort.