LUX* Resorts

LUX* Resorts heeft enkele serviceaanpassingen aangebracht in overleg met SGS, 's werelds toonaangevende inspectie-, verificatie-, test- en certificeringsbedrijf, naast de door de Wereldgezondheidsorganisatie aanbevolen voorzorgsmaatregelen.

  • Gebruik van handschoenen en maskers voor teamleden op alle relevante gebieden
  • Handhaven van fysieke afstandsprotocollen met behulp van bewegwijzering en markeringen
  • Installatie van contactloze handdesinfectiestations in alle gebouwen
  • Reinigings- en desinfectiecycli zijn verhoogd om optimale hygiënische normen te garanderen
  • Dagelijkse temperatuurcontroles voor iedereen die toegang heeft tot de hotels op alle in- / uitgangen
  • Een opgeleide Covid-19-officier die ervoor zorgt dat de nieuwe operationele voorschriften en procedures van elk hotel strikt worden nageleefd
  • Dokter 24/7 bereikbaar en verpleegkundige aanwezig in alle resorts

Kamers

  • Alle kamers tussen vertrek en aankomst blijven minimaal 24 uur vrij
  • Minibars blijven leeg met een brede selectie van items die op verzoek beschikbaar zijn
  • Pedaalemmers die in elke kamer zijn geplaatst voor een veilige verwijdering van gezichtsmaskers en andere beschermende uitrusting
  • Hygiënische doekjes en flesjes met ontsmettingsmiddel

Openbare ruimtes en voorzieningen

  • Handdesinfectiestations in alle openbare ruimtes
  • Frequente desinfectie van gebieden met hoge aanrakingspunten met vernevelingsapparatuur, elektrostatische sproeiers en doekjes
  • Regelmatige ontsmetting van gebieden met hoge aanraking (kleedkamers, deurkrukken, spiegels, haken enz.)
  • Geautomatiseerde sensoren voor hoge aanraakoppervlakken in openbare ruimtes

Zwembad en strandfaciliteiten

  • Herindeling van ligbedden - om te voldoen aan fysieke afstandsvereisten
  • Reiniging en ontsmetting van zonnebanken na elk gebruik met een "Cleaned andSanitised" -teken nadat de ontsmetting is voltooid.
  • Regelmatige sanering van buitendouches

Restaurants

  • Menu's worden aangeboden via iPads die na elk gebruik worden opgeschoond en / of QR-codes, waar gasten snel menu's kunnen openen op hun eigen apparaten
  • Buffetruimte of live kookstations afgeschermd met glazen beschermingsschermen (buffetten worden op middellange termijn stopgezet om fysieke afstand te respecteren)
  • Tafelopstellingen aangepast om fysieke afstand in alle restaurants en bars mogelijk te maken
  • Ontsmetting van tafels zal na elke gast worden uitgevoerd.

Spa

  • Wegwerpgezichtswieg, dekbedovertrek, gezuiverde oogkussens en wegwerpdoekjes zijn aanwezig voor de gasten. Therapeuten wegwerpjassen dragen.
  • Behandelkamers zullen tussen behandelingen grondig worden ontsmet.
  • In kleedkamers worden schone handdoeken in individuele kluisjes geplaatst, sloten en douches worden na elk gebruik schoongemaakt.
  • Stoel en ligstoelen moeten opnieuw worden ingedeeld om te voldoen aan de vereisten voor fysieke afstand

Fitness en wellness

  • Vooraf boeken voor geselecteerde tijdsleuven vereist. Grondige reiniging en desinfectie van alle fitnessapparatuur tussen tijdsblokken
  • Privé fitness- en wellness-sessies binnenshuis worden vervangen door wellnesslessen buiten (maximaal 6 personen per les)
  • Schoenreinigingsmat geplaatst bij de ingang van de sportschool.